2009年3月6日 星期五

私家診所事件一則

事件發生於某星期六下午, 話說有一位病人由家屬陪同看醫生, 病人本身要坐輪椅, 但可以用四腳叉輔助行幾步, 診所的門有梯級, 而且診所內空間有限, 所以病人由家人扶持用四腳叉輔助步入診所等候醫生回診所, 把輪椅放在診所門外, 免得阻礙其他病人。  醫生遲了回來 (原本四時開診, 他回來已約五時), 小小的診所已經擠滿了人, 登記的小姐向該病人家屬要求….


登記的小姐: 病人要坐輪椅應診, 因為有帶輪椅嚟, 推輪椅入嚟扶病人坐上輪椅, 快到你啦!


家屬: 點解要坐輪椅應診?


(家屬不明白所以, 為什麼今次要求坐輪椅來的病人坐輪椅應診, 因為之前兩次都不用, 而且輪椅放在診所中, 因為當時診所內沒有太多人)


登記的小姐: 係醫生要求架


家屬: 之前都唔使架


登記的小姐: 之前唔知有帶輪椅嚟, 今次醫生見到, 所以要坐輪椅見醫生


(奇怪, 為何之前看不見, 難道…….)


家屬: 係咪唔坐輪椅就就唔睇得醫生


登記的小姐(沒有回答家屬的問題, 而因家屬沒有照做便小聲再同家屬說)  係咪聽唔明呀!


(整間診所的人都留意事件的發生, 病人家屬起初沒有理會, 因為病人家屬是女士, 能夠在平路推輪椅, 但不夠力氣把輪椅摋上梯級或斜路, 因醫生房門前有小斜而且輪椅太大而不能推入醫生房門, 最終家屬都把輪椅弄進診所那小小的空間讓病人坐上, 那位置實在太小了, 連小小轉動輪椅都碰到其他人, 但病人家屬向醫生表明沒有能力把病人推上醫生房門, 醫生出來了)


醫生: 推病人過嚟


家屬: 好老實, 我無能力推佢過嚟 (已經很激氣)


醫生: 今次我幫你, 下次搵個有能力嘅人嚟推病人睇醫生 (語氣都不佳)


(醫生推的時候也碰到在等候的人)


診症過程也有些不咬弦及針鋒相對………..!


病人可以用輔助工具步行, 為什麼那醫生一定要要求該病人坐輪椅應診而此要求又難倒陪病人看醫生的家屬呢??  


醫生知否不是每個家庭都能出有能力(大力)之士, 是否沒有能力就不能帶病人看病?   


2009年2月16日 星期一

Bad news again >_<

上星期碰見一舊同事, 已是10年前工作的公司的舊同事, 大家都已離開了該公司很長時間, 平日一年都唔會見一次, 從她口中得知其上司在農曆新年前離世, 剛四十出頭, 遺下丈夫及兩個未滿十歲的小孩子, 病因是腎衰竭, 詳情也不太清楚, 聽說她年輕時工作極之投入, 而且非常捱得, 以致上廁所及進食的動作可免則免, 可能因此而捱壞了身子吧!  她的工作態度及對工作的熱誠, 實在令人欣賞, 但因此而賠上了生命, 又是否值得呢?  


請大家對你們的身子好些吧, 身子給你訊號時, 可能是向你投訴, 你要多加留意你身子的需要, 不要讓它虛耗過度, 免得它不曉得向你發訊號時, 就太遲了!


(其實人人都知道如何可以有個好身子, 可是, 能知而行的人又有幾人呢??)


林前 6:19      

豈 不 知 你 們的 身 子 就 是 聖 靈 的 殿 麼 . 這 聖 靈 是 從   神 而 來 、 住 在 你 們 裡 頭 的 . 並 且 你 們 不 是 自 己 的 人 .


16:26


人 若 賺 得 全 世 界 、 賠 上 自 己 的 生 命 、 有 甚 麼 益 處 呢 . 人 還 能 拿 甚 麼 換 生 命 呢 。


2009年2月11日 星期三

紅紅大蘋果

上週末路經一日式supermarket,  見有時間入去走一圈, 唔知點解supermarket嘅入口處通常都係擺放生果, 見到D好大嘅蘋果, 好奇望吓, 曾經聽過日本青森蘋果係又大又好味, 當然價錢唔平, 之前同媽咪講會買D好野比佢食, 於是走去揀, 諗住買一個比大家試吓啦, 未試過都唔知係咪真係咁好食, 有一個亞嬋孟咁讚話好好食(唔知佢係咪做媒)。



=>比手機還大


咁大個第一次食咁貴嘅蘋果, 試後都唔知同平日食果D蘋果有mud分別(除咗sized之外), 真係唔明點解個蘋果要咁貴??  呢D要幾十蚊一個,普通蘋果幾蚊有交易, 可能係我唔識貨啦!


2009年1月27日 星期二

東北縱走2009

2009年1月1日, 踏入2009年的第一天, 参加了東北縱走2009, 今年是第二次參與了, 與同伴組了2人隊參加體驗組18公里(去年是體驗組4人隊), 人哋跑, 我哋行, 志在參與, 除了可以為該贊助機構籌款外, 行山又是有益身心嘅玩兒, 而且可以欣賞東北路線的靚靚景色何樂而不為呢!


Ready....Go!


同伴與我



沿途景一張


終點頒獎台


比賽成績



因為太懶惰了, 現在才出Blog, My Buddy, 我終於出啦!


2009年1月23日 星期五

送上牛年的祝福

祝願大家牛年


身體健健康康 !


多多

 氣 !


福氣洋洋 & 福杯滿溢 !


新年快樂 !!!!


2008年12月29日 星期一

Happy New Year!

光陰似箭, 日月如梭…….好似有D文彩喎


時間真係過得好快, 已是2008年尾聲了, 2009年又coming!



祝願大家新一年有個新的開始,


開開心心!  健健康康!


May God Bless You!


2008年10月12日 星期日

米記 -- 生日快樂


自家制朱古力芝士凍餅


- 係第2次整, 今次個餅底無散, 因記得壓實佢啦, 不過睇相個樣就麻麻哋勒!



各人自家制美食或外賣都有--yummy yummy!


咁多美食, 因為米記同賽記一同慶祝生辰嗎!



因為掛住食, 一張大合照影哂!


大家繼續努力, 下年米記年華雙十, 再為米記攪個二十歲嘅生日會啦!